Op naar Tamarindo!

5 november 2016

Een hele goedenmorgen!

Terwijl de meeste mensen nog op een oor lagen, of juist een gezellige avond aan het beleven waren, ben ik in het holst van de nacht (3 uur, maar holst van de nacht klonk beter), vertrokken richting schiphol. Mam en Paul waren zo lief om me te brengen.

We hebben eerst de nodige rondjes om de luchthaven heen gereden, want in één keer goed parkeren op schiphol blijkt toch elke keer maar weer iets te hoog gegrepen, maar toen het eenmaal gelukt was en we in een keer goed gelopen waren, kon ik blij aansluiten bij mijn incheckbalie en de douane. Toen ik daar wegliep kwam het besef pas, "holy sh*t, ik ga alleen naar Costa Rica. En nu?" Dus nu zit ik bij de gate aardig wat peentjes te zweten. Een maand lijkt voor menig globetrotter misschien wel helemaal niets, maar voor dit huismusje hiero is het best wel een stap. Ach ja, ik heb er in ieder geval enorm veel zin in en ben heel erg benieuwd wat het me gaat brengen. Tot over een maand!

Liefs, Eefje
Van reisblog naar fotoboek